مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان
کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی

وقتی دنیا سرت خراب می شود بخند و شوخی کن؛ معرفی کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی

اگر با چالش‌های هر روز زندگی‌تان مشکل دارید، اگر احساس می‌کنید همیشه چیزی سعی دارد زندگی‌تان را خراب کند حتماً کتاب «تو نمی توانی روزم را خراب کنی» نوشته آلن کن را بخوانید. چند خط از این کتاب را برایتان می‌خوانم:

چند خط از کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی

همه ما حس شوخ طبعی داریم، گاهی این شوخ طبعی از طرف جامعه یا به واسطه طرز تربیت ما در ایام کودکی سرکوب می‌شود. ولی همه ما با حس شوخ طبعی به دنیا می‌آییم، این یکی از ابزارهایی است که برای بقای بشر به او اهدا شده است. هیچ حیوانی از این توانایی منحصر به فرد بهره‌مند نیست که موضوع خنده‌داری پیدا کند و به آن بخندد. مسئله این است که بسیاری از ما فراموش می‌کنیم از این نعمت الهی استفاده کنیم.

وقتی عرصه به ما تنگ می‌شود با تغییرات، چالش‌ها، سرخوردگی‌ها، رنجش‌ها، دلخوری‌ها و مسائلی مواجه می‌شویم که موجب خراب شدن روزمان می‌شوند. در این مواقع فراموش می‌کنیم که شوخ طبعی کمک‌مان می‌کند مشکلات را به طریقی دیگر ببینیم. پس به جای این که بگذاریم ناراحتی‌ها از شما سلب قدرت کنند، چشمان خود را به روی شوخ طبعی باز کنید و به دنبال موضوعات خنده‌داری در اطرافتان بگردید.

برچسب ها
  • اگر این مطلب برات مفید بود و فکر می کنی ممکنه به افرادی دیگه‌ای هم کمک کنه اون رو برای دیگران ارسال کن

لطفا در مورد محتوای این صفحه نظر بدهید یا سوالاتتان را مطرح کنید . ما از ایجاد بحث و گفتگو در مورد محتوای منتشر شده در سایتمان استقبال می کنیم

نیاز به مشاوره دارید ؟